2021. szeptember 26., vasárnap

Viszlát nyár!

 

Először arra gondoltam, hogy összeszedem a gondolataimat és lezárom az augusztust. Rájöttem, hogy ez a nyár annyira szuper volt, hogy nagy butaság lenne, csak ettől a hónaptól elköszöni. Ez volt az utóbbi hat évünk legjobb és egyben legkönnyebb nyara.

Hihetetlen, hogy már egy éve végre a saját kis lakásunkba élhetünk és már egy éve annak is, hogy megszületett második kisfiúunk is, akit már nagyon várt az egész család. Na tessék jó messziről indítom a sztorit: D A nagyobb fiam diagnózisának elfogadása és a covid lelkileg olyan mélyre taszított, hogy azt hittem soha többé nem leszek képes talpra állni. Viszont ezek a kis apró szösszenetek segítetek abban, hogy végre minden a helyére kerüljön.   Megfogadtam magamnak, hogy igenis én döntök és negyven éves koromig visszaszerzem a régi formám testileg, lelkilegJ

És akkor a nyár. Az elmúlt pár hónapban rengeteg új embert ismertem meg, akik teljesen új színt hoztak a hétköznapjaimban. Közhely, de felemelő érzés tudni azt, hogy nem vagyok egyedül.

Még nyár elején részt vehettem egy varázslatos átváltozáson. Kacifántos anyukáknak tartottak szépségnapot. az egész napnak olyan varázslatos hangulata volt. Rengeteg sírással és nevetéssel. Én kb öt éve nem voltam normálisan kisminkelve. Sokszor még fésülködni sincs időm. Amikor pedig először a tükörbe néztem el sem akartam hinni a végeredményt. Felfoghatatlan volt számomra látni azt a Nőt akiről már régen elfeledkeztem. Ez a nap is egy fontos mérföldkő volt. Rájöttem, hogy én még mindig én vagyok:D

Régi vágyam volt a pontozó festés kipróbálása. Ez egy nagy szerelem lett. Az olvasás után ez az ami teljesen ki tud kapcsolni. Bár továbbra is nagyon kevés időm van festeni, de ezt nem fogom feladni sosem.

A gyerekek nagyon élvezték a nyári szünetet. Rengeteget kirándultunk. A főszerepben az állatok voltak. Vadasparkok, állatkertek, állatsimogatók. No meg az elmaradhatatlan strandolás.

Elkezdtünk egy élményfüzetet is. Csupán nyári mókának szántuk de olyan jól sikerült, hogy folytatjuk. Jó lesz visszalapozgatni évek múlva.


Olvasás szempontjából a nyár nem volt túl jó. Augusztusban sikerült egy kicsit belehúznom és öt könyvet be is tudtam fejezni. Sőt majdnem mindegyikről értékelés is született itt a blogon. Meg is veregetem a vállam :D

A nyár vége felé Szabados Ági rendezett egy garázsvásárt a már megunt könyveiből. Én három szuper jó könyvre tettem szert és hamarosan olvasni is szeretném.


Hát viszlát nyár. Nagyon fogsz hiányozni…..Helló ősz azért téged is nagyon vártunk.

Nektek, hogyan telt a nyár?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pál Ferenc: Ami igazán számít

Annyi infom volt régen Pál Feriről, hogy pap és mentálhigiénés szakember. Nekem önmagában már ez a két dolog is ellentmond, így nem mondhatn...