2021. szeptember 26., vasárnap

92. Ünnepi Könyvhét

 

Nagyon várta már én is a könyvhetet.  Még akkor is, ha nekem ez a program egy ideje a gyerekkönyvek dedikálásáról szól. Olyan jó látni a kis arcukat, ahogyan figyelik milyen varázslat készül.

A 92. ünnepi könyvhétre az utolsó pillanatig kétséges volt, hogy eljutunk. Az ovi kezdés és a nyáron halogatott ügyintézések annyira összezsúfolódtak, hogy még a vasárnap is kétséges volt.

Mivel már tudtam, hogy nagyon necces lesz, hogy kijussunk, így nem is nagyon nézegettem az akciókat, programokat, dedikálásokat.

Viszont Papai Ildikó Azt beszéltük meg, hogy boldog leszel kötete, már egy ideje várólistás, és amikor totál véletlenül megláttam, hogy pénteken dedikál, nem volt kérdés nekem ez a könyv kell. Ezúton is örök hála barátnőmnek, hogy elment és még dedikáltatta is a könyvet.

Vasárnap még is úgy alakult a napunk, hogy pár órát nézelődhettünk a Vörösmarty téren. Igaz nagyon tudatosan és időre érkeztünk. Egy hat és egy éves fiúcskával nem mindig olyan egyszerű. Autóval indultunk, de nagy szerettet volna villamosozni. Így Kelenföldön leraktuk az autót és irány a villamos. Amit leszálltunk a nagyobb a nagy tömegtől kicsit megijedt, de igazi hősként legyőzve felélmét folytattuk utunkat.

Gyakorlatilag azonnal a gyerekkönyves standokhoz rohantunk. Marék Veronika akkor már javában dedikált és a fél óra sorbaállás azért megviselte a fiúkat. Marék Veronika nagyon cuki volt. Megkérdezte Bencét melyik a kedvenc Kippkopp része és kiderült Marék Veronikának is az. Én nagyon hálás voltam neki, hogy így próbálta meg a gyerekeket kicsit felvidítani, mert a sorbaállás és várakozás nem az erősségünk.

Innen gyakorlatilag azonnal átalltunk egy másik sorba. Dániel András dedikált. Nálunk a Kuflik szent dolog. Az egész család rajong érte. És Dániel András írtó laza, jó fej. A kisfiam Jó reggelt köszönt neki:D Tizenegy órakkor…J Ezen jót poénkodtak. Megkérdezte milyen névre legyen dedikálva és a legnagyobb komolysággal, ahogyan csak egy hatéves tudja mondani a teljes nevét mondta. Megkérdezte tőle, hogy biztos a vezeték neve is belekerüljön? A válasz velősen ennyi: Hát persze és még hozzá tette, hogy akkor megkínálsz a sütidből….Hát perszeJ

Nagyon jó volt, hogy ilyen cuki mindenki, de aztán figyelmetlen volt és beütötte a lábát és már nem lehetett megvigasztalni. Elindultunk haza, de azért még kitalálta ha kapna fagyit akkor a lába sem fájna már annyira.

Remek élmény volt a könyvhét. Könyvekkel most nem de élményekkel és diafilmekkel gazdagodva tértünk haza.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pál Ferenc: Ami igazán számít

Annyi infom volt régen Pál Feriről, hogy pap és mentálhigiénés szakember. Nekem önmagában már ez a két dolog is ellentmond, így nem mondhatn...