2021. szeptember 26., vasárnap

Amrus Éva Anya, kérek még!

 

Amikor megszületett a második kisfiam már azt gondoltam van annyi rutinom, hogy nekem nem lesz szükségem egy újabb Baba szakácskönyvre. Akkor vajon miért csábultam el? Sokáig nem igazán hozott lázba a könyv. Pedig az összes létező helyen ez jött velem szemben, de azt leszámítva, hogy nagyon szép a borító engem továbbra sem győzött meg.

Roham gyorsasággal teltek a hónapok és elérkezett az idő, hogy a mi kis manónk újabb izekkel ismerkedjen meg. De ami működött az egyik gyereknél és minden úgy ment, ahogy az a nagy könyvben meg van írva:) az a másiknál egyáltalán nem vált be. Természetesen én sem erőltettem semmit. Türelmesen vártam / vártunk amíg szépen lassan elfogadott egy egy új ízt.

Mivel elég döcögősen ment a hozzátáplálás gondoltam mégis beszerzek egy példányt magamnak. Miután megérkezett a könyv rádöbbentem, hogy lehet a Válogatós gyerekek könyvét kellett volna megrendelnem, mert tudom most nem leszek népszerű, de nekem eza könyv semmi pluszt nem adott.

Természetesen nagyon szép és igényes a kivitelezés. Az első rész pedig nagyon hasznos és átfogó ismereteket ad. Bár nekem ott is voltak felesleges részek. Nem hiszem hogy 3-4 oldalt kell arra szánni, hogy szükségünk lesz hámozóra, vágódeszkára.

A könyv második részét a receptek teszik ki. Bár tudom, hogy a hozzátáplálás az alma, barackpürével kezdődik, de valahogy olyan furcsa volt ezt így olvasni. Oké ha valaki nem egy konyhatündér és mondjuk első vagy akár hányadik baba és tele van kérdésekkel, de szerintem almapürét mindenki el tudja készíteni.

Nekem a receptek is olyan összevissza voltak. Ugyan azon az oldalon van 6 hónapos babának és 11 hónapos babának recept. Engem ez egy kicsit zavart. Nagyon kevés új recept volt benne. Emlékszem ugyan ezt a kiwis teknős tortát szütöttem a nagyfiamnak öt évvel ezelőtt az első szülinapjára.

Nekem pozítv csak a könyv borítója, igényes fotói voltak. Nem hiszem, hogy ezt a könyvet nagyon sokszor forgatnám. Két receptet próbáltam ki, hátannyira nagy sikert nem aratott.

Az látszik, hogy rengetek meló, és szeretett van benne. Azt is értem, hogy miért ilyen jó az értékelése mindenhol. Szerintem viszont, ha valaki tanácstalan inkább a védőnővel konzultáljon vagy ha mindenképp Ambrus Éva akkor a Manómenü fb csoport ettől klasszisokkal jobb és hasznosabb.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pál Ferenc: Ami igazán számít

Annyi infom volt régen Pál Feriről, hogy pap és mentálhigiénés szakember. Nekem önmagában már ez a két dolog is ellentmond, így nem mondhatn...