2021. október 17., vasárnap

Hello hétfő


 Tegnap volt az ARC kiállítás utolsó napja. Mivel szép idő volt és a fiúk sem bírtak magukkal, gondoltuk a kellemeset a hasznossal összekötve megnézzük. Én egyébként is terveztem, de valami mindig közbejött. A gyerekek természetesen még nem értették, de a nagyobb már egy két plakátnál mondta, hogy ez jó:) 

A képek között sétálva azon gondolkodtam, vajon mi is az a szabadság? Mit jelent nekem vagy másoknak szabadnak lenni? 

Ezért ma egy ilyen idézetet hoztam nektek.

 
 
"Nekem, szülőként nem annyira az a szerepem, hogy felkapcsoljam a gyermekeimnek a lámpát, hanem inkább az, hogy hagyjam őket a sötétben szaladgálni (felfedezni), miközben gondoskodom a falakról is, hogy ne futhassanak túl messzire, és bizonyossá teszem a számukra: amikor falba ütköznek és elesnek, én ott leszek, és felsegítem őket. Egy kétéves gyermek ugyanis arra vágyik, hogy szabadon fedezhesse fel a világot, de ezzel egyidejűleg valaki magához is ölelje (de persze ugyanerre vágyik a tinédzser, a felnőtt... valójában mind erre vágyunk)."
                                                                               (Beau Lotto)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pál Ferenc: Ami igazán számít

Annyi infom volt régen Pál Feriről, hogy pap és mentálhigiénés szakember. Nekem önmagában már ez a két dolog is ellentmond, így nem mondhatn...