2022. február 22., kedd

Idővihar és a Családfa

 A nagy fiammal kitaláltuk magunknak egy új projektet. Igen mi már csak ilyen projektekben gondolkodó család vagyunk :D

A havi egy könyvtárazásunkat egy kicsit felturbózzuk. Az ötletet az adta, hogy januári első olvasmányomat is ő választotta. Ami egészen jól sikerül. Itt írtam is róla és ezt tovább gondolva megbeszéltük, hogy minden hónapban választ nekem egy-két könyvet a gyerekkönyvtárból, amit nekem kötelező elolvasni. Nagyon lelkesen vágott neki az első feladatnak és Balázsy Panna és Dóka Péter egy egy könyvét választotta. Az mondjuk nem vette el a kedvét, hogy a Családfa is egy sorozat (5.rész) része és az Idővihar is.

Én pedig a világért se vallanám be neki, hogy felnőtt fejel még mindig imádok gyerekkönyveket olvasni. 


Balázsy Panna: Családfa

 Helló csajok, mindenki jól van? Képzeljétek, megtanultam cicaszemet rajzolni és folyton a hajammal vagyok elfoglalva, meg elég sokat dumálok Snapchaten a barátaimmal a fiúkról is. Az elmúlt hónapokban annyit sétáltam a szabad levegőn (erdőben és városban), mint még soha, mert…

Nem mondom, hogy számomra túl érdekes lenne  a fülszöveg, de ez volt a feladat! Balázsy Panna nekem még anno gyerekkoromból emlékezetes. Ugyanis Ő vezette Alföldi Róberttel az rtl klubon a reggeli műsort és minden nap fél 8kor elmeséltek egy mesét a gyerekeknek és utána indultam suliba. Gyerekként is szimpatikus volt. Valahogy az maradt meg, hogy mindig vidám, mosolygós. Majdnem olyan mint én:)
A nagy félsz az volt, hogy fiús anyukaként mennyire fogom "bírni" a csajos csacsogást...Hát elég jól. Én ezt szerettem. Valahogy az egész történet vitt magával. Nagyon mai volt. Humoros,cuki,aranyos...és még tudnám fokozni:)
Tetszett ahogyan a családfát az emlékeken keresztül ismerhetjük meg. Érdekes volt olvasni, hogy más családok hogyan bírják ki együtt 0-24 :) milyen klassz dolgokat találtak ki. 
Nekem ez egy szerethető történet volt.
 
 

Dóka Péter: Idővihar

Búcsúzik olvasóitól Szupermalac és Űrpatkány, a két szeretnivaló szuperhős, akiket nemcsak könyvekből, hanem a népszerű magyar animációs sorozatból is ismerhetünk. A trilógia utolsó kötetében hőseink úgy döntenek, hogy a világ megmentése helyett inkább fagylaltot árulnak, és megalapítják a Fáraó Űrfagyi elnevezésű vállalkozást. Szupermalac gyorsaságának és Űrpatkány kiváló receptjeinek hála hamarosan az egész galaxis az ő fagyijukat nyalogatja – ám egy balul sikerült új recept miatt vissza kell térnie a szuperhősködéshez. Két kegyetlen szörnnyel kell szembeszállniuk, a Fekete Hóemberrel és a Morcos Pingvinnel, és könnyen lehet, hogy ezúttal még a szupererejüket sem használhatják. A kalandos sorozat izgalmas, humoros és megható lezárása – akárcsak az előző kötetek – Máli Csaba rajzaival jelenik meg.
 
Ez a sorozat harmadik és egyben befejező része is. Nem volt zavaró a végével kezdeni:) Ez egy ilyen hét. Csak olyan folytatásos részekbe futok amiknek nem olvastam az előző részeit. Egyértelmű mért választotta a kisfiam. SZUPERHŐSÖS! Kell ennél több magyarázat? 
Nagyon szerettem. Nagyon jó a humora. Jók a rajzok. Gyerekeknek, felnőtteknek egyaránt könnyed kikapcsolódás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pál Ferenc: Ami igazán számít

Annyi infom volt régen Pál Feriről, hogy pap és mentálhigiénés szakember. Nekem önmagában már ez a két dolog is ellentmond, így nem mondhatn...