2022. február 1., kedd

Viszlát január


 Ez a hónap túl gyorsan elröppent. Még nem is volt időm megszokni, hogy már 2022 van és már itt van a nyakunkon február.

Elkezdődött az ovi, de azért természetesen volt egy hét szünet is. Túl szép lett volna ha két hét ovi után ne jött volna egy kis betegség. Nekem még mindig nem sikerült utol érnem magam. Mivel az év utolsó két hónapjába folyton valaki beteg volt, így egy csomó dologgal még mindig el vagyok maradva.

Végre nálunk is volt egy kis hó. Ami a hónap csúcspontja volt a fiúknál. Végre lehetett szánkózni. Már annyira várták.

 

A január még nálam nem volt az a nagyon elkap az olvasási láz hónapja. Azért nem panaszkodom, mert nagyon jó könyveket olvastam és ide is sikerült pár bejegyzést készítenem. 

Ezeket a könyveket olvastam januárban: 

  • Geronimo Stilton: Szilveszteri meglepetés 
  • Agatha Christie: Tíz kicsi néger
  • Szöllősi Bernadett: Kabátzseb-magány
  • Margaret Atwood: Az özönvíz éve
  • Péterfy-Novák Éva: Egyasszony
  • Irvin D. Yalom: A magyar macska átka
  • Gideon Kidd – Rachel Braunigan: Neveld a kutyád!
  • Cso Namdzsu: Született 1982-ben
A fiukkal is nagyon klassz könyveket olvastunk. Az ő kedvenceikről igyekszem még beszámolni, de az hiszem a kicsinek ez a nagynak pedig  ez volt a kedvence. A havi könyvtár látogatásunk sem maradt el. Már nagyon várjuk, hogy olvashassuk a megszerzett kincseinket.
 


Folytattuk az itthon is ovi projektünket. Készítettünk borotvahab és ragasztó segítségével hóembert és festettünk kesztyűt, készítettünk még színes jégkockát és a kerítést díszítettük vele. Parádésan szórakoztunk. A nagy fiamnak sikerült kirakni élete első 70 darabos puzzeljét. Nagyon büszke voltam rá. Megünnepeltük a nagyi 61. születésnapját. Én pedig az Én idő keretén belül eljutottam Vad Fruttik koncertre és kicsit elkezdtem többet mozogni. 




Összességében egy nagyon jó hónap van mögöttünk. Remélem a február is ilyen szuper dolgokat tartogat számunkra.

Nektek hogyan indult az idei év?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pál Ferenc: Ami igazán számít

Annyi infom volt régen Pál Feriről, hogy pap és mentálhigiénés szakember. Nekem önmagában már ez a két dolog is ellentmond, így nem mondhatn...